Biography
Ekspert od strategii sprzedażowej i budowania zespołów, który w branży ubezpieczeniowej i sprzedażowej zdążył poznać każdy szczebel kariery – od bankowości, przez międzynarodowe projekty, po najwyższe stanowiska zarządcze. Przez 15 lat rozwijał sprzedaż, marketing i struktury dystrybucyjne m.in. w GE Money Bank, Generali, PZU i Signal Iduna, gdzie – wdrażając przełomowe zmiany w trakcie pandemii – doprowadził firmę do rekordowych wyników w 2022 roku.
Jego zawodowa droga prowadziła nie tylko przez Polskę, ale i Bułgarię, gdzie z sukcesem rozbudowywał sieci sprzedaży i budował relacje w środowisku międzynarodowym. Jest także autorem rozwiązań systemowych dla branży ubezpieczeniowej – przewodniczył Podkomisji ds. dystrybucji przy Polskiej Izbie Ubezpieczeń, a obecnie koordynuje inicjatywę „SprawdzaMY” na rzecz deregulacji rynku.
Adam to absolwent Wydziału Zarządzania UW oraz programu MBA na American University in Bulgaria. Aktualnie – jako dyrektor ds. sprzedaży Corporate Connections i członek zarządu The Company – buduje elitarne sieci networkingowe dla liderów biznesu o globalnym zasięgu. Aktywnie dzieli się wiedzą jako prelegent na konferencjach i wydarzeniach branżowych, przekonując, że solidne relacje, innowacyjność i wytrwałość to przepis na trwały sukces w biznesie.
Na konferencji BNI zdradzi, jak skutecznie rozwijać biznes przez networking, budować długofalowe relacje i przekuwać strategie w realne wyniki.